Share away!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on RedditPin on Pinterest

Μπορεί άραγε η ουσία ενός κλασσικού έργου (λογοτεχνίας, θεατρικό ή ακόμη και δοκίμιο) να δοθεί με αφαιρετικό τρόπο σε μίνι clips διάρκειας μόλις 6 δευτερολέπτων; Η καμπάνια “Six Second Storytelling” φιλοξενήθηκε στο φετινό SXSW και οι YouTube Advertisers ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση, εφευρίσκοντας νέους και πιο άμεσους τρόπους να διώξουν τον περιττό “θόρυβο” και να τραβήξουν άμεσα την πολύτιμη προσοχή των web χρηστών. Ο τελικός σκοπός βέβαια είναι να πειστούν οι διαφημιζόμενοι ότι η video-πλατφόρμα μπορεί να τους προσφέρει αξιόλογη διαφημιστική προβολή σε μικρές μερίδες. Romeo & Juliet, Moby Dick, Ο Γύρος του Κόσμου σε 80 ημέρες, μέχρι και ο Dracula να βγάζει selfies κάνουν το πέρασμά τους από τα clips, ξυπνώντας μια ακαταμάχητη επιθυμία να επιστρέψουμε στη βιβλιο-ανάγνωσή τους: