Ήταν λοιπόν εκεί πίσω στα ’60s όταν ο Don, εκ μέρους της Sterling Cooper Draper Pryce, έριξε ένα pitch διαφημιστικής καμπάνιας στη Heinz για την περίφημη ketchup της. Η ιδέα ήταν να μην παρουσιάζεται το μπουκάλι του προϊόντος, αλλά αντίθετα οι εικόνες να εστιάσουν σε φαγητά που ταιριάζουν με την ketchup – ένα cheeseburger, μια μπουκίτσα μπριζόλας, τηγανητές πατάτες – χωρίς η συνοδευτική σως να φαίνεται πουθενάΤους έριξε και το tagline “Pass the Heinz” και απλά το τερμάτισε με τη minimal παρουσίασή του

Φυσικά τα στελέχη της Heinz δεν τσίμπησαν καθόλου με το όραμα των Mad Men, οπότε γείωσαν την πιθανή συνεργασία. Τώρα όμως έχουμε 2017, που σημαίνει ότι (και καλά) οι καινοτόμες ιδέες είναι πιο προσιτές – ή τουλάχιστον έτσι σκέφτηκε η τωρινή διαφημιστική της Heinz, η David Miami, που είχε την extra πονηριά να εξαργυρώσει το hype της σειράς και να κάνει “κοινοπραξία” με τη Sterling Cooper Draper Pryce. Και οι 3 διαφημιστικές αφίσες του παρελθόντος βρήκαν επιτέλους τη θέση τους στον κόσμο, μαζί με το αντίστοιχο retro δελτίο τύπου για γαρνιτούρα:

Don, ήσουν πολύ μπροστά από την εποχή σου. Who’s laughing now?

 

Close